Portefølje

Nedenfor finner du noen av prosjektene jeg har deltatt i. Trykk på bildene for å se en større versjon.

Logo IMKOM
Logo IMKOM
Snakkeboblen symboliserer samtale og sosialt samvær, mens den blå fargen er behagelig og viser åpenhet.
Rollup IMKOM
Rollup IMKOM
En enkel rollup som ble brukt ved ulike anledninger for f.eks. vise studenter at her skjer det noe.
Plakatmal IMKOM
Plakatmal IMKOM
Enkel plakatmal som enkelt kunne printes i flere eksemplarer og fylles ut etter behov.
#kunnskapsomteller
#kunnskapsomteller
Christina Archetti forteller om sin forskning som en del av flere videoer rettet mot potensielle studenter våren 2018
Infoflyer Bachelor våren 2020
Infoflyer Bachelor våren 2020
Infoflyer for våren 2020. Hovedmålet var å trekke folk til instituttets nettsider.

Institutt for medier og kommunikasjon (IMK)

Jeg har tidligere deltatt på flere prosjekter ved IMK. Blant annet: IMKOM, et sosialt initativ for å gjøre det psykosoiale miljøet ved instituttet enda bedre. Her designet jeg logo, rollup, og plakater; En enkel infobrosjyre til potensielle bachelorstudenter som ble delt ut på diverse utdanningsmesser våren 2019; og en serie med videoer med forskere, studenter og medievitere i arbeid. 


IMKOM


IMKOM var et sosialt initiativ fra instituttets side, som ble startet for å gjøre det sosiale miljøet enda bedre. Hovedmålet var å skape lavterskels sosiale møteplasser for studentene, og vaffeltirsdag ble nok det mest populære møtestedet i uka for studenter på tvers av utdanningsløp. Logo, rollup, og plakater er designet av meg. 

#kunnskapsomteller


For å øke søkertallet til bachelor og årsstudium i medievtienskap produserte vi 20 videoer med intervjuer av folk i arbeidslivet, studenter og forskere. Kampanjen førte til en økt førsteprioritering av Bachelorstudiet på 48%, og 31% flere søkere generelt. 

Infoflyer


Infoflyeren var rettet mot de som vurderte en bachelor i medier og kommunikasjon, og ble delt ut på utdanningsmesser og skolebesøk våren 2019. En oppdatert og nyere versjon ble laget for våren 2020. 

Cold Response 2016


Øvelsen Cold Response ble avholdt i Trøndelag vinteren 2016. Rundt
15 000 deltakere fra fjorten land deltok. Øvelsen tok stede både til lands, vann og i luften. 


Folderen ble trykt opp i 40 000 eksemplarer, og er den største trykksaken jeg har jobbet med hittil. Grunnen til et så stort opplag var at denne ble sendt i posten til alle med postadresse i berørte områder. Hovedfokuset var å fortelle hvorfor Forsvaret må øve, hva som kom til å skje, og hvordan man skulle forholde seg til feks. miljøskader. Et annet viktig fokus var å trekke folk mot nettsidene hvor det var mulighet for å komme med mer oppdatert informasjon. 


Norgesreklame for NATO


Den norske NATO-delegasjonen i Norfolk USA ønsket seg matriell for å reklamere for Norge, og de ønsket seg roll-ups. Forsvaret har et uendelig stor mediearkiv, fylt av magiske bilder, og det vanskeligste her var kanskje å velge ett knippe bilder. 

_MG_1813
_MG_1732
_MG_2799
_MG_2777
_MG_2829
_MG_2787

Balanzera – Bilder

Balanzera er en grønn frisørsalong med tre avdelinger på Grünerløkka og Bislet i Oslo, og i Kvitseid i Telemark. Annet enn å være veldig flinke på hår, er de gode på grønne produkter som er bra for deg og miljøet. Ved flere anledninger har jeg tatt bilder for Balanzera, og her er et lite utvalg.